1. Care sunt pașii pentru a lansa o comandă?
Avem 3 pași simpli. Alegi categoria potrivită în funcție de intențiile tale, stabilești bugetul alocat și completezi chestionarul aferent. Ne transmiți apoi adresa și metoda de livrare, alegi metoda de plată și gata, ai scăpat de grija căutarii cadoului potrivit. Odată cu finalizarea comenzii vei primi un mail de confirmare.
2. Pentru a lansa o comandă e nevoie de completarea chestionarului?
Da, însa răspunsul nu este obligatoriu la toate întrebările. Totuși, cu cât chestionarul este mai complet, cu atât mai bine ne vom face treaba. Chiar vom avea nevoie și de o poză a sărbătoritului, ca să putem face un profil cât mai complet al sărbătoritului.
3. Pot să comand cadoul la mine acasă și eu să-l ofer sarbatoritului?
Da, însă din experiență îți spunem că efectul maxim este atunci când livrăm direct la beneficiar. Emoțiile trăite atunci când deschizi cadoul și nu știi ce este și de la cine este, nu pot fi înlocuite cu altceva. Se aseamană cu magia sărbatorilor de Crăciun. Dar asta rămâne decizia ta!
4. Beneficiarul va ști de la cine este cadoul?
Da, va afla cu siguranță, de îndată ce va deschide cadoul. Însă e bine să știi că o parte din cei care au apelat la serviciile Infinity Gift au preferat ca beneficiarul să nu afle de la cine este cadoul și au specificat asta în formularul de comandă, iar surpriza și emoțiile au fost la un nivel mult mai ridicat. Ulterior, dacă nu s-a prins :), beneficiarul cadoului a sunat la noi să ne întrebe cine i-a făcut surpriza. Interesant, așa-i?
5. Pot alege eu ce cadou să trimiteți?
«In tuto secretum» este sigiliul care garantează faptul că nici cumpărătorul și nici beneficiarul nu cunosc conținutul coletului. Poți alege categoria dorită și valoarea cadoului, de restul ne ocupăm noi. Cu cât mai puține informații, cu atât mai mare suspansul și așteptarea.
6. Cadourile trimise de voi sunt pe stoc? De cât timp este nevoie pentru livrare?
Echipa Infiniti Gift caută întotdeauna cel mai potrivit cadou după lansarea comenzii, în urma chestionarului completat de cumpărător. Avem relații speciale cu furnizorii astfel încât să obținem cadoul potrivit într-un timp minim. Totuși, pentru o organizare cât mai bună, recomandăm să lansați comanda cu minim 3 zile înainte de data dorită de livrare. Dar pentru situațiile limită, avem însă și "un as în mânecă".
7. Se poate livra cadoul exact în ziua evenimentului?
Da, putem livra cadoul în ziua dorită, cu condiția să nu fie duminică. Din păcate duminica nu se fac livrări standard. Se poate lua în discuție o livrare specială, însă pentru aceasta vă rugăm să contactați echipa Infinity Gift.
8. Ce înseamnă livrari speciale?
Infinity Gift este soluția potrivită în cazul în care nu vrei să-ți dezvălui intențiile față de beneficiarul cadoului. Vei fi relaxat că nu esti «prins» la cumpărături, în timpul livrării sau și mai rău, cu o zi înainte. Dacă ți s-a întâmplat asta măcar odată, știi despre ce vorbim.
Așadar, putem livra la restaurantul unde se ține petrecerea, putem livra la cabana din vârful muntelui unde vă distrați sau pur și simplu la intrarea în stația de metrou. Pentru un efect maxim, optează pentru a fotografia sau filma aceste momente. Vor fi valoroase ulterior. Tot ceea ce trebuie să faci e să iei legătura din timp cu echipa Infinity Gift.
9. Pot alege Business Gift pentru angajații mei și să livrez la adrese diferite? Dar pentru partenerii de afaceri?
Da, trebuie doar să ne transmiți toate datele necesare. Livrările se vor face pentru fiecare beneficiar în parte.